- Universitet
-
Faoliyat
- Ilmiy faoliyat
-
Xalqaro aloqalar
- Xalqaro loyiha va grantlar
- Viza haqida ma'lumot
- Xalqaro hamkorlar
- Xalqarolashtirish strategiyasi
- Tuzilma
- Qo'shma ta`lim dasturi yo'nalishlari
- Xalqaro konferensiyalar va uchrashuvlar
- Axborot xizmati
- MCOLE //= Yii::t('app', 'Joint education program') ?> //= Yii::t('app', 'Admission of International students') ?> Universitetga ishga qabul
- Tashrif buyuruvchi olim
- Ishga kirish tartibi
- MOLIYAVIY FAOLIYAT
- Yoshlar bilan ishlash va ma'naviy-ma'rifiy faoliyat
-
Axborot xizmati
- Virtual sayohat New
- Yangiliklar
- E’lonlar
- Fotogalereya
- Axborot xizmati bilan bog`lanish //= Url::to(['news/videos']) ?> //= Yii::t('app', 'Video lessons') ?>
- Abituriyent
-
BAKALAVRIAT
-
//= Yii::t('app', 'Abiturient mandat natijalari (Kunduzgi)') ?>
//= Yii::t('app','New')?>
//= Yii::t('app', 'Abiturient mandat natijalari (Sirtqi / Masofaviy)') ?>
//= Yii::t('app','New')?>
//= Yii::t('app', 'List of applicants participating in professional (creative) exams') ?>
////= Yii::t('app','New')?>
- Texnikumdan qabul 2024/25
- Texnikumdan Qabul 2025/26 Yangi
- Qabul - 2025/26
- Qabul - 2024/25
- Avvalgi o'quv yili qabullari bo'yicha o'tish ballari
-
MAGISTRATURA
-
O‘qishni ko‘chirish
-
//= Yii::t('app', "O'qishni ko'chirish 2022/2023 - kasbiy(ijodiy) imtihonlar natijalari") ?>
//= Yii::t('app','New')?>
- Xorijiy va nodavlat oliy ta’lim muassasalaridan o‘qishni ko‘chirish 2025/26 Yangi
- ikkinchi ta’lim, 5 yillik staj, qo‘shma ta’lim
-
BAKALAVRIAT
-
Talabalar
- BAKALAVRIAT
- Talabalarga grantlarni taqdim etish va qayta taqsimlash Yangi
- MAGISTRATURA
- TRANSFER STUDY
-
Doktorantura
- Abu Rayhon Beruniy nomidagi Urganch davlat universitetining 2025-yil 2-chorak qabuli uchun mustaqil izlanuvchilikka hujjat topshirgan talabgorlarning suhbat natijalari
- Mustaqil tadqiqotchi hamda tayanch doktorantlar uchun Chet tili (ingliz, nemis tili) fanidan malakaviy imtihonlar natijalari
- Urganch davlat universiteti tayanch doktorantura ixtisosliklariga kirish imtihonlari natijalari
- Urganch davlat universiteti tayanch doktorantura, doktorantura vа stajyor tadqiqotchilik uchun 2024 - yilgi qabul imtihonlarining natijalari
- Tayanch doktorantura va stajyor tadqiqotchilikka kirish uchun savollar majmui ( 2024 )
- Doktorantura natijalari e'lon qilindi
- Stajor tadqiqotchilar imtixon natijalari
- Tayanch dokoranturaga mutaxassislik fanlaridan kirish sinovlari savollari
- Ilmiy & Innovatsion faoliyat
- Xorijiy talabalar //= Url::to(['/site/about']) ?> //= $document[$title] ?> //= $doc1[$title] ?> //= $doc2[$title] ?> //= Url::to(['/site/normative']) ?> //= $doc3[$title] ?> //= $inter[$title] ?> //= $int['url'] ?> //= $int[$name] ?>
-
Ta'lim resurslari
- Masofaviy shakldagi talabalarning virtual kabineti
- Elektron adabiyot
- Call markaz
- Video darslar
- Yangiliklar
- Me'yoriy hujjatlar
- Normativ-huquqiy hujjatlar
- Zoom
- Metodik ko‘rsatmalar
- UrDU yotoqxona tizimi
- dl2.urdu.uz
- unilibrary.uz
- olimp.urdu.uz
- Student hemis tizimi
- Hemis haqıda to'lıq ma'lumotlar
- Hemis bo'yicha yo'riqnomalar va video materiallar telegram kanalı
- Hemis bo'yicha muhokama telegram gruppasi
Tashrif chog'ida maktablarning bitiruvchi o'quvchilari va ularning ota-onalari bilan uchrashuv o'tkazdi. Uchrashuvda bugungi kunda oliy ta'lim va maktab o'rtasidagi hamkorlik aloqalari, yoshlarga yaratilayotgan imkoniyat va sharoitlar haqida so'z bordi.
Umumta’lim maktablarining 11-sinfida ta’lim olayotgan hamda matematika va fizika fanlarini chuqur bilgan, ammo ota-onasining biridan ayrilgan ehtiyojmand qizlarni “mahallabay” aniqlash maqsadidagi ushbu tashrifda qizlarni OTM larga bepul tayyorlash, o‘qishga kirishlariga yordam va imtiyoz berish masalalari muhokama qilindi. Hozirda talaba bo‘lish baxtiga muyassar bo‘lgan 50 nafar talaba qizni ya’ni boquvchisini yo‘qotgan oila farzandlarini to‘lov kontraktlarini bo‘lab berishini universitet o‘z zimmasiga olishi universitet rahbariyati tomonidan alohida ta’kidlandi.
Uchrashuv davomida bitiruvchi o'quvchilar va ota-onalar o'zlarini qiziqtirgan barcha savollariga javoblar olishdi.